3 Mayıs 2014 Cumartesi

Gezmece# English Home Mağaza Turu

Herkese merhaba, 
Yakın zamanda English Home'un Olivium'daki mağazasını gezdim ve bir sürü harika ürünle karşılaştım.
Bir çok fotoğraf çektim ve sizlerde bu fotoğrafları paylaşacağım.
Bol fotoğraflı bir yazı geliyor :)


Mağazanın girişi bu şekilde, buradaki mağaza pek büyük değil. Ufak ancak içeride harika ürünler var tabii.


Mağazanın girişinde bizi böyle güzel bir yatak, nevresim takımı, şirin yastıklar, 
cici bir paspas ve birbirinden güzel objeler karşılıyor. 


Ve böyle çeşitli objeler daha :)


Aynayı da çok beğendim, ufaklıklar için tasarlanmış bornozu da :) Cupcake standına ve takılıklara da bayıldım diyebilirim :)) İstediğim masayı odama aldığımda yapacağım ilk şeylerden biri sanırım bu şirin takı askılıklarından almak olacak.


Bayılıyorum ben English Home tasarımlarına. Pastanızı misafirlerinize ikram edebileceğiniz bu şirin ürüne ne dersiniz? Üstelik fiyatı da gayet uygunmuş.


Bu şirin ahşap kutu ise 20 liraydı. Bunu da çok beğendim. Böyle bir kutu alırsam içine sık kullanılan renklerde ipleri minik makaralara sarıp bu kutuda saklardım :)) 
Bu fotoğraf google'dan alıntıdır.
Makara derken bundan bahsediyorum :)) 


Bu güzel standı da fotoğraflamasam olmazdı. Vücut losyonlarının hepsini deneyimlemek istiyorum.


Havluların olduğu bu bölümü de çok sevdim. sarı, pembe, lila, yeşil... Harika renkler, harika tonlardaki bu havluları çok beğeniyorum. Havlular da o kadar yumuşak ve güzeller ki insanın dokundukça dokunası geliyor.
Ayrıca banyo aksesuarları da oldukça şık. English Home'un tarzını çok beğeniyorum.


Bu fotoğrafta da çeşit çeşit yastıklar, çarşaflar, şirin sepetler var. Şu şirin sepetlerden bir tane de ben mi alsam acaba? Ben pembeli olanlarından istiyorum aslında :) 

English Home'da bu kadar güzel ürünün içinden kardeşimle beraber, yemek masası için örtü ve runner aldık ve çıktık. Oradan almak istediğim bir çok ürün var ancak şimdilik masa örtüsü ve runner takımıyla yetindik.
Yakında masa örtüsünü de sizlerle paylaşacağım.

Peki siz neler düşünüyorsunuz? English Home'dan siz neleri beğendiniz?

5 yorum:

  1. Ne büyük tesadüf, ben de bugün English Home'daydım (aynı mağaza diil tabiki :)) Eline sağlık yine gitmişim gibi oldum. %25 indirimli olan yastık kılıfı ve nevresimlerden aldım. Umarım kaliteli de çıkar. Yalnız her şey mağazada bir arada rengarenk daha güzel görünüyor. Eve getirince aynı havayı yakalayamıyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, şimdiye kadar English Home'dan aldığım nevresim ve yastık kılıflarından memnun kaldım hep, sizde memnun kalırsınız umarım.

      Sil
    2. @Bebe Evet aslında mağazada renklerin ürünlerin kombinleri çok hoş bir ortam oluşturuyor. Evlerimizde keşke o kadar güzel sade ve pastel renklerden oluşsa :))

      @Kozmetik Merakı ben de memnun kaldım oradan aldığım ürünlerden hep :))

      Sil
  2. Merhaba :)
    English Home süper yaa. Herşey beyaz ağırlıklı o kadar güzel görünüyor ki :)

    YanıtlaSil